تشخیص این افسردگی نه تنها بر اساس مدت زمان بین زایمان و شروع علائم افسردگی، بلکه بر اساس شدت آن است. هر چه تعداد فرزندان مادر بیشتر باشد، احتمال بروز افسردگی بیشتر است. به طور مشابه ، شخصی که فکر می کند هر چقدر حالش را وخیم تر نشان دهد ، توجه بیشتری به او می شود ، رنج خود را دست کم نمی گیرد ، ممکن است اغراق کند که چه سختی را تجربه می کند.مکانی که در آن تست انجام می شود ، نیز می تواند بر جوابها تأثیر بگذارد. PPD با دارو و مشاوره قابل درمان است. با این که PPD یک بیماری جدی است، اما با دارو و مشاوره قابل درمان است. یکی از عوامل اولیه فشار اطرافیان به خصوص خانواده برای عملکرد خوب دانش آموزان در سال کنکور است. رابطه جنسی یکی دیگر از مواردی است که با بروز افسردگی، افراد علاقه خود را به آن از دست میدهند. احتمال آن که در مردان افسردگی با بروز علائمی مثل استرس گزارش شود، بیشتر است. در این مقاله به بررسی افسردگی در کودکان میپردازیم. بیشتر مادران جوان پس از زایمان احساسی به نام “baby blues” را تجربه می کنند.

مادران ممکن است دچار توهم شنوایی و بینایی شوند. این دسته از داروهای ضدافسرگی بر سروتونین و نوراپینفرین اثر میگذارند و تفاوت اصلیشان با ضدافسردگیهای تریسیکلیک این است که خاص بوده و تنها بر این دو هورمون اثر گذارند. دوره افسردگی باید حداقل دو هفته ادامه داشته باشد بهطوریکه در بیشتر روزها و در بیشتر طول روز این حالت با آنها همراه است. پزشک معالج حتی ممکن است در دوران بارداری نیز داروهایی را برای مادر تجویز کند. آیا من مادر وحشتناکی هستم؟ آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ فردی که برای ساعتهای خاص تحصیل کرده است، کمتر به این موضوع اهمیت خواهد کرد که آیا او می خواهد این ساعت ها را به صورت موثری تغییر دهد. بنابراین می توانید برای تشخیص درست اختلال افسردگی در نوجوانان، به یک فرد روانشناس مراجعه کرده و با کمک او برای درمان نوجوان اقدام کنید. اغلب اوقات، صحبت با مادران دیگر و به اشتراک گذاری تجربیات مشابه به حل این حالات کمک می کند.

روان پریشی پس از زایمان: یک بیماری روانی بسیار جدی است که می تواند مادران جوان را درگیر کند. اختلال دوقطبی ناشی از ضعف شخصیتی یا نامتعادل بودن نیست بلکه یک بیماری است که قابل درمان است. این افراد نگراناند تا دیگران این احساس ناخوشایند را به دوست نداشتن جنین ارتباط دهند، درصورتیکه افسردگی نهتنها در دوران بارداری بلکه در هر سن و موقعیتی ممکن است رخ دهد. خوشبختانههای داروهای زیادی برای درمان افسردگی تولید شدهاند که کارکرد آنها به اثبات رسیده است. آزمایشهایی نیز وجود دارند که فرضیه مونوآمین را غیر کاربردی نشان میدهد؛ آزمایش موشهایی با ضایعات رافه پشتی هستند که نسبت به گروه کنترل افسردهتر نبودند و یافتههایی در رابطه با افزایش 5-HIAA ژوگولار در افراد افسرده که با درمان انتخابی بازدارنده بازجذب سروتونین (SSRI) بهبود پیدا کردند. مطالعات نشان داده است که وقتی که هر سه موجود هستند، اثر قویتری ایجاد می شود و توانایی دارویی آن در این شرایط افزایش می یابد. پس از پاسخ آخرین سوال، در قسمت نتیجه وضعیت شما نشان داده می شود. یافتن روشی که برای شما مناسب است شاید زمان بر باشد.

افسردگی پس از زایمان ترکیبی پیچیده از تغییرات جسمی، عاطفی و رفتاری است که در برخی از زنان پس از زایمان اتفاق می افتد. افسردگی پس از زایمان (PPD): می تواند چند روز یا حتی چند ماه پس از زایمان اتفاق بیفتد. این بیماری اغلب در 3 ماه اول پس از زایمان اتفاق میافتد. اگر سابقه افسردگی دارید، به محض اطلاع از بارداری این موضوع را با پزشک خود در میان گذارید. پس از زایمان سطح هورمون های زنانه به شدت افت میکند. سپس، پس از تولد کودک این میزان به شدت افت می کند تا در نهایت روز سوم بعد از زایمان سطح هورمون ها به میزان قبل از بارداری بر میگردد. این وسواس معمولاً در مورد سلامتی کودک یا ترس غیر منطقی در مورد آسیب رسیدن به کودک است. افسردگی پس از زایمان (PPD) نوعی افسردگی است که از هر 7 مادر، 1 نفر را درگیر میکند. افسردگی بیماری ناتوانکنندهای است که هم جسم و هم روان فرد را درگیر میکند. گرچه برای اکثر زنان، مادر شدن تجربهای هیجان انگیز و شاد است، اما برای زنان درگیر PPD می تواند بسیار ناراحت کننده و دشوار باشد. عدم درمان افسردگی پس از زایمان میتواند برای مادر و کودک مشکل آفرین باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد روانشناس تهران لطفا به بازدید از وب سایت ما.